Admin r10'da dislike özelliği istiyoruz.. dislike olsaydı sanırım bu konuda buton çökerdi..
Sanane dostum kim ne ve nasıl paylaşıyor? dürüstsen sen özgün çalış. biz çalıp yüklüyoruz ve çokta güzel kazanıyoruz.

Hatta Türkleride beğenmiyorsun ve utanıyorsun sanırım. Kimliğine değiştirmeyi neden denemiyorsun?