• 01-03-2013, 13:48:02
    #10
    Admin r10'da dislike özelliği istiyoruz.. dislike olsaydı sanırım bu konuda buton çökerdi..
    Sanane dostum kim ne ve nasıl paylaşıyor? dürüstsen sen özgün çalış. biz çalıp yüklüyoruz ve çokta güzel kazanıyoruz.

    Hatta Türkleride beğenmiyorsun ve utanıyorsun sanırım. Kimliğine değiştirmeyi neden denemiyorsun?
  • 01-03-2013, 18:26:06
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yav he he demek istiyorum sadece
    yöntemini bulsanız hit çekmenin böyle konuşmazsınız ama.
    seneye maldivlerden kart atarım size hocam hadi iyi söylenmeler
  • 01-03-2013, 18:48:58
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Mübarek steven spielberg sanki duyanda film çekiyor zanneder
  • 01-03-2013, 19:55:19
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Youtube'un sahipleri rahatsız olsa bu yaptıklarımızı engelleyemezler mi sanıyorsun? Sistem nasılsa sesi görüntüyü tanıyor (telif hakkı, üçüncü taraf içeriği vs.'de görüldüğü gibi) istediği gibi engeller. Sen rahat ol, işin gücün yok herhalde al eline kamera sağı solu çek, orjinal içerik ekle. Ben 2 dakikalık gol görüntüsünden 100 $ almaya devam edeyim
  • 01-03-2013, 19:58:57
    #14
    YuReKBeY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Youtube'un sahipleri rahatsız olsa bu yaptıklarımızı engelleyemezler mi sanıyorsun? Sistem nasılsa sesi görüntüyü tanıyor (telif hakkı, üçüncü taraf içeriği vs.'de görüldüğü gibi) istediği gibi engeller. Sen rahat ol, işin gücün yok herhalde al eline kamera sağı solu çek, orjinal içerik ekle. Ben 2 dakikalık gol görüntüsünden 100 $ almaya devam edeyim
    dikkat et 2 dakikalık gol görüntüsünden 25bin dolar vermek zorunda kalma
  • 01-03-2013, 20:02:41
    #15
    Üyeliği durduruldu
    fasb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dikkat et 2 dakikalık gol görüntüsünden 25bin dolar vermek zorunda kalma
    Gidip İspanya, Almanya, ingiltere liglerini eklersen o dediğin olur hesabın da kapanır zaten. Az kafayı kullan 3. dünya ülkelerinin maçlarını ekle 6 aydır telif bile gelmedi.
  • 01-03-2013, 20:04:56
    #16
    YuReKBeY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gidip İspanya, Almanya, ingiltere liglerini eklersen o dediğin olur hesabın da kapanır zaten. Az kafayı kullan 3. dünya ülkelerinin maçlarını ekle 6 aydır telif bile gelmedi.
    usta doğru diyonda ben lig tv den bahsettim sonuçta bizde 3 sayılırız
  • 01-03-2013, 20:16:06
    #17
    Elinize kamerayı alıp stadda kendiniz çekip koyun bence
  • 01-03-2013, 20:25:07
    #18
    -insanlar yazdıkların sorumludur ya burada ya orada-