Hi ,
We have received a complaint alleging that the following video requires closed captioning under U.S. law, but does not have captions available:
http://www.youtube.com/watch?v=xxxx
You may be subject to penalties under the Communications and Video Accessibility Act for failing to provide captions for certain content. Please click the following link and provide us with a caption file or an explanation as to why no captions are available by January 22, 2013. If we do not hear from you by that date, we will inform the complaining party that you have not responded and will provide the complainant with information on filing a complaint with the FCC.
You can upload captions or provide us with the required information here:
http://www.youtube.com/my_videos_tim...x&feature=mhsn
YouTube partners with access to advanced content management tools may alternatively be able to provide this information through those tools. Contact your partner manager for more information.
To learn more about the Communications and Video Accessibility Act's requirements for closed captioning of online video content, visit:
http://www.fcc.gov/guides/captioning...eo-programming
Thank you,
The YouTube Team
Video ya alt yazı ekleme zorunluluğu gibi bişeyden bahsediyor ama tam olarak anlamadım.
Closed Captioning Complaint burda ne diyor?
10
●813
- 10-01-2013, 01:13:40
- 10-01-2013, 01:27:36Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hem bilmiyorsun, Hemde yazyorsun.ant07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cühala cesaretinden korkmuşumdur herzaman.
@Blurayindir
eklediğin video'da önceden eklenmiş alt yazı veya vs.. vs.. varmı ?
Video ile ilgili şikayet almışsın, senden alt yazıyı eklenemi istiyorlar çok kısaca. - 10-01-2013, 01:31:52Buyur Prof. sen yaz bakalım sonucu nereye bağlayabileceksinkbasali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-01-2013, 01:38:57Aynen abi bende onun farkındayım. Alt yazı falan yok. Eğer anlaşılır bir konuşma olsa kendim yazıp eklicem. Şerefsizlik işte napalım bide bunla uğraşacaz. O bişey değil iyide izlenen bir videoydu. yada ayın 20 sine kadar tutup silecem artık napalım. Yada konuşma olan yerlere alt yazı eklicem napalımkbasali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 3 gün uğraştıracaklar bizi
o bişey değil günlük 100k falan izlenmesi olan bir video idi.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:38:57 -->-> Daha önceki mesaj 01:36:22 --
iyi ozaman okadar basitse ben çakma bir hesap açıp herkesi şikayet ediyim abi. Var mı böyle bişey yaant07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-01-2013, 01:39:42Yönetici onayı bekliyorBlurayindir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yahu elinden geldiği kadarı ekle,
Video bakmam mümkünmü ?
Please click the following link and provide us with a caption file or an explanation as to why no captions are available by January 22, 2013.
Silmene gerek yok, neden alt yazı olmadığını açıklasan da olur demiş
- 10-01-2013, 01:44:39Arkadaşım bunun tercümesini bile yapamamışsın altyazı sağlayamayacağını düşünerek esprili bir şekilde kısa yoldan sil kurtul demek istemiştim ama süper zekalı hemen kendi lakabıyla atıldı ortaya.Blurayindir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdi madem o kadar çok izleniyor bir şekilde hallet o alt yazı işini. - 10-01-2013, 04:44:09Yönetici onayı bekliyorBoşboş konuşacagına az öz konuş.ant07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 3 gün uğraştıracaklar bizi