• 10-01-2013, 01:13:40
    #1
    Hi ,

    We have received a complaint alleging that the following video requires closed captioning under U.S. law, but does not have captions available:

    http://www.youtube.com/watch?v=xxxx


    You may be subject to penalties under the Communications and Video Accessibility Act for failing to provide captions for certain content. Please click the following link and provide us with a caption file or an explanation as to why no captions are available by January 22, 2013. If we do not hear from you by that date, we will inform the complaining party that you have not responded and will provide the complainant with information on filing a complaint with the FCC.

    You can upload captions or provide us with the required information here:
    http://www.youtube.com/my_videos_tim...x&feature=mhsn

    YouTube partners with access to advanced content management tools may alternatively be able to provide this information through those tools. Contact your partner manager for more information.

    To learn more about the Communications and Video Accessibility Act's requirements for closed captioning of online video content, visit:
    http://www.fcc.gov/guides/captioning...eo-programming

    Thank you,
    The YouTube Team



    Video ya alt yazı ekleme zorunluluğu gibi bişeyden bahsediyor ama tam olarak anlamadım.
  • 10-01-2013, 01:25:11
    #2
    Hemen sil o videoyu yoksa Amerikan mahkemeleri oyar diyor
  • 10-01-2013, 01:27:36
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ant07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hemen sil o videoyu yoksa Amerikan mahkemeleri oyar diyor
    Hem bilmiyorsun, Hemde yazyorsun.

    Cühala cesaretinden korkmuşumdur herzaman.



    @Blurayindir
    eklediğin video'da önceden eklenmiş alt yazı veya vs.. vs.. varmı ?
    Video ile ilgili şikayet almışsın, senden alt yazıyı eklenemi istiyorlar çok kısaca.
  • 10-01-2013, 01:31:52
    #4
    kbasali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hem bilmiyorsun, Hemde yazyorsun.

    Cühala cesaretinden korkmuşumdur herzaman.
    Buyur Prof. sen yaz bakalım sonucu nereye bağlayabileceksin
  • 10-01-2013, 01:35:39
    #5
    Yönetici onayı bekliyor
    Hocam video bakmam mümkünmü ?
  • 10-01-2013, 01:38:57
    #6
    kbasali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hem bilmiyorsun, Hemde yazyorsun.

    Cühala cesaretinden korkmuşumdur herzaman.



    @Blurayindir
    eklediğin video'da önceden eklenmiş alt yazı veya vs.. vs.. varmı ?
    Video ile ilgili şikayet almışsın, senden alt yazıyı eklenemi istiyorlar çok kısaca.
    Aynen abi bende onun farkındayım. Alt yazı falan yok. Eğer anlaşılır bir konuşma olsa kendim yazıp eklicem. Şerefsizlik işte napalım bide bunla uğraşacaz. O bişey değil iyide izlenen bir videoydu. yada ayın 20 sine kadar tutup silecem artık napalım. Yada konuşma olan yerlere alt yazı eklicem napalım 2 3 gün uğraştıracaklar bizi o bişey değil günlük 100k falan izlenmesi olan bir video idi.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:38:57 -->-> Daha önceki mesaj 01:36:22 --

    ant07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hemen sil o videoyu yoksa Amerikan mahkemeleri oyar diyor
    iyi ozaman okadar basitse ben çakma bir hesap açıp herkesi şikayet ediyim abi. Var mı böyle bişey ya
  • 10-01-2013, 01:39:42
    #7
    Yönetici onayı bekliyor
    Blurayindir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen abi bende onun farkındayım. Alt yazı falan yok. Eğer anlaşılır bir konuşma olsa kendim yazıp eklicem. Şerefsizlik işte napalım bide bunla uğraşacaz. O bişey değil iyide izlenen bir videoydu. yada ayın 20 sine kadar tutup silecem artık napalım. Yada konuşma olan yerlere alt yazı eklicem napalım 2 3 gün uğraştıracaklar bizi o bişey değil günlük 100k falan izlenmesi olan bir video idi.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:38:57 -->-> Daha önceki mesaj 01:36:22 --



    iyi ozaman okadar basitse ben çakma bir hesap açıp herkesi şikayet ediyim abi. Var mı böyle bişey ya

    Yahu elinden geldiği kadarı ekle,

    Video bakmam mümkünmü ?


    Please click the following link and provide us with a caption file or an explanation as to why no captions are available by January 22, 2013.

    Silmene gerek yok, neden alt yazı olmadığını açıklasan da olur demiş
  • 10-01-2013, 01:44:39
    #8
    Blurayindir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    iyi ozaman okadar basitse ben çakma bir hesap açıp herkesi şikayet ediyim abi. Var mı böyle bişey ya
    Arkadaşım bunun tercümesini bile yapamamışsın altyazı sağlayamayacağını düşünerek esprili bir şekilde kısa yoldan sil kurtul demek istemiştim ama süper zekalı hemen kendi lakabıyla atıldı ortaya.

    Şimdi madem o kadar çok izleniyor bir şekilde hallet o alt yazı işini.
  • 10-01-2013, 04:44:09
    #9
    Yönetici onayı bekliyor
    ant07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşım bunun tercümesini bile yapamamışsın altyazı sağlayamayacağını düşünerek esprili bir şekilde kısa yoldan sil kurtul demek istemiştim ama süper zekalı hemen kendi lakabıyla atıldı ortaya.

    Şimdi madem o kadar çok izleniyor bir şekilde hallet o alt yazı işini.
    Boşboş konuşacagına az öz konuş.