kbasali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hem bilmiyorsun, Hemde yazyorsun.

Cühala cesaretinden korkmuşumdur herzaman.



@Blurayindir
eklediğin video'da önceden eklenmiş alt yazı veya vs.. vs.. varmı ?
Video ile ilgili şikayet almışsın, senden alt yazıyı eklenemi istiyorlar çok kısaca.
Aynen abi bende onun farkındayım. Alt yazı falan yok. Eğer anlaşılır bir konuşma olsa kendim yazıp eklicem. Şerefsizlik işte napalım bide bunla uğraşacaz. O bişey değil iyide izlenen bir videoydu. yada ayın 20 sine kadar tutup silecem artık napalım. Yada konuşma olan yerlere alt yazı eklicem napalım 2 3 gün uğraştıracaklar bizi o bişey değil günlük 100k falan izlenmesi olan bir video idi.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:38:57 -->-> Daha önceki mesaj 01:36:22 --

ant07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hemen sil o videoyu yoksa Amerikan mahkemeleri oyar diyor
iyi ozaman okadar basitse ben çakma bir hesap açıp herkesi şikayet ediyim abi. Var mı böyle bişey ya