Blurayindir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen abi bende onun farkındayım. Alt yazı falan yok. Eğer anlaşılır bir konuşma olsa kendim yazıp eklicem. Şerefsizlik işte napalım bide bunla uğraşacaz. O bişey değil iyide izlenen bir videoydu. yada ayın 20 sine kadar tutup silecem artık napalım. Yada konuşma olan yerlere alt yazı eklicem napalım 2 3 gün uğraştıracaklar bizi o bişey değil günlük 100k falan izlenmesi olan bir video idi.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:38:57 -->-> Daha önceki mesaj 01:36:22 --



iyi ozaman okadar basitse ben çakma bir hesap açıp herkesi şikayet ediyim abi. Var mı böyle bişey ya

Yahu elinden geldiği kadarı ekle,

Video bakmam mümkünmü ?


Please click the following link and provide us with a caption file or an explanation as to why no captions are available by January 22, 2013.

Silmene gerek yok, neden alt yazı olmadığını açıklasan da olur demiş