• 14-06-2013, 11:50:56
    #10
    yiit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haklısınız,kullanım anlaşmasına en son göz atalı uzun süre oldu.Ben adsense kullanıyorken youtube videolarından reklam geliri modeli yoktu.Fakat o zaman kullanım anlaşmasında bir web sitesi üzerinde farklı 2 adsense hesabına ait reklam gösterilemeyeceği ibaresi yer alıyor.İframe vb yöntemlerle adresleme olarak sizin web sitenizde olmayan reklamların bile gösterilmesi yasaktı.Bu madde üzerinden yorum yapıyorum ve farklı adsense hesaplarıyla problem cıkabileceğini düşünüyorum.
    Açıkcası sözleşmeyi okumadım.
    Ama düşünsenize r10 da üyeler youtube videosu paylaşınca r10 da 2 farklı adsense hesabından reklamlar çıkmış olmuyormu. Ayrıca bu sayede aynı sitede 4 adsense reklamıda gösterilmiş oluyor. (3 sitede yerleştirme hakkı + 1 youtube reklamı). Bir sorun teşkil etse muhtemelen google 4 reklama izin vermezdi diye düşünüyorum.
  • 14-06-2013, 12:30:43
    #11
    NetBeans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açıkcası sözleşmeyi okumadım.
    Ama düşünsenize r10 da üyeler youtube videosu paylaşınca r10 da 2 farklı adsense hesabından reklamlar çıkmış olmuyormu. Ayrıca bu sayede aynı sitede 4 adsense reklamıda gösterilmiş oluyor. (3 sitede yerleştirme hakkı + 1 youtube reklamı). Bir sorun teşkil etse muhtemelen google 4 reklama izin vermezdi diye düşünüyorum.
    Evet sanırım haklısınız video konusunda bir kısıtlama olmamalı.Aklıma takılan tek nokta şu,adsense reklamları yayımlanan forum vb kullanıcının dışarından html kodu girdisi yapabildiği sistemlerde.Kullanıcı html ile adsense reklamı gömerse site sahibi yada yöneticisinin adsense hesabı sıkıntıya girer mi?
  • 14-06-2013, 12:45:27
    #12
    ben eklemiyorumda ziyaretçiler benim kanalımdaki videoalrı yüklüyorlar bende sormuştum adsense kategorisinde bu soruyu problem olmaz demişlerdi