Haklısınız,kullanım anlaşmasına en son göz atalı uzun süre oldu.Ben adsense kullanıyorken youtube videolarından reklam geliri modeli yoktu.Fakat o zaman kullanım anlaşmasında bir web sitesi üzerinde farklı 2 adsense hesabına ait reklam gösterilemeyeceği ibaresi yer alıyor.İframe vb yöntemlerle adresleme olarak sizin web sitenizde olmayan reklamların bile gösterilmesi yasaktı.Bu madde üzerinden yorum yapıyorum ve farklı adsense hesaplarıyla problem cıkabileceğini düşünüyorum.
Açıkcası sözleşmeyi okumadım.
Ama düşünsenize r10 da üyeler youtube videosu paylaşınca r10 da 2 farklı adsense hesabından reklamlar çıkmış olmuyormu. Ayrıca bu sayede aynı sitede 4 adsense reklamıda gösterilmiş oluyor. (3 sitede yerleştirme hakkı + 1 youtube reklamı). Bir sorun teşkil etse muhtemelen google 4 reklama izin vermezdi diye düşünüyorum.