NetBeans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açıkcası sözleşmeyi okumadım.
Ama düşünsenize r10 da üyeler youtube videosu paylaşınca r10 da 2 farklı adsense hesabından reklamlar çıkmış olmuyormu. Ayrıca bu sayede aynı sitede 4 adsense reklamıda gösterilmiş oluyor. (3 sitede yerleştirme hakkı + 1 youtube reklamı). Bir sorun teşkil etse muhtemelen google 4 reklama izin vermezdi diye düşünüyorum.
Evet sanırım haklısınız video konusunda bir kısıtlama olmamalı.Aklıma takılan tek nokta şu,adsense reklamları yayımlanan forum vb kullanıcının dışarından html kodu girdisi yapabildiği sistemlerde.Kullanıcı html ile adsense reklamı gömerse site sahibi yada yöneticisinin adsense hesabı sıkıntıya girer mi?