• 21-05-2013, 21:45:13
    #1
    arkadaşlar uzmantv'den video çeken var mı hiç? logoyu kapatsak, introları kessek falan yani youtube üzerinden izlendiğinden uzmantv'den alındığı hiçbir şekilde belli olmasa videonun sonradan telif hakkında bulunabilirler mi
  • 21-05-2013, 21:46:49
    #2
    yigit1907 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar uzmantv'den video çeken var mı hiç? logoyu kapatsak, introları kessek falan yani youtube üzerinden izlendiğinden uzmantv'den alındığı hiçbir şekilde belli olmasa videonun sonradan telif hakkında bulunabilirler mi
    o kadar uğraşma bence.Ayrıca telif hakkında bulunabilirler bence.
  • 21-05-2013, 21:48:44
    #3
    uğraştıgına değecek kadar hit getirmez + yinede telif hakkına girer. sonuçta orada konusunda uzman kişiler açıklamalar yapıyor.
  • 21-05-2013, 21:53:07
    #4
    1 tane resimlerini aldım diye mahkemeye veriyorlardı gerisini sen düşün. adamlar dünyanın emeğini veriyorlar. yedirmezler yani
    • yigit1907
    • _sinan_
    yigit1907 ve _sinan_ bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 21-05-2013, 21:55:33
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 tane resimlerini aldım diye mahkemeye veriyorlardı gerisini sen düşün. adamlar dünyanın emeğini veriyorlar. yedirmezler yani
    Haklılar da emek hırsızlığı kötü bir şey bence .
  • 21-05-2013, 22:08:05
    #6
    senemore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haklılar da emek hırsızlığı kötü bir şey bence .
    Evet kötü
  • 22-05-2013, 01:12:18
    #7
    Uzmantv gibi kanallar telif hakkı veriyor hatta dava bile açarlar ben de zamanında yollamıştım ihtar yolladılar