Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 tane resimlerini aldım diye mahkemeye veriyorlardı gerisini sen düşün. adamlar dünyanın emeğini veriyorlar. yedirmezler yani
Haklılar da emek hırsızlığı kötü bir şey bence .