yigit1907 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar uzmantv'den video çeken var mı hiç? logoyu kapatsak, introları kessek falan yani youtube üzerinden izlendiğinden uzmantv'den alındığı hiçbir şekilde belli olmasa videonun sonradan telif hakkında bulunabilirler mi
o kadar uğraşma bence.Ayrıca telif hakkında bulunabilirler bence.