Şuan sadece videloarı birleştirip yüklüyorum. İleride (adobe premiere kurcalamaya başladım) geçişli vs bişeyler yapabilirim sanırım.
https://www.youtube.com/watch?v=Vk4YeP-pHbM
https://www.youtube.com/watch?v=CIWP-bhmECo
Doğa yürüyüşü videom
5
●126
- 02-02-2024, 22:55:11Bu aylarda biraz böyle olacak. Merkez'de kar olmayınca kara özlem var amaeyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Fikriniz için teşekkür ederim . Aslında düşünüyorum ama önce şu adobe premiere'i çözmek istiyorum. Giriş seviyesinde hakim olsam iyi olacak. (şuan rx7800xt ekran kartım ile render alamadım. donanım hızlandırma seçili ama gpu yerine işlemciyi tercih ediyor. Denemek için yüklediğim sürümler yüzünden olabilir belki trial başlattım belki orda çalışabilir)Egemircey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 02-02-2024, 23:03:01[QUOTE=Chile_Mix;1086800436]Bu aylarda biraz böyle olacak. Merkez'de kar olmayınca kara özlem var ama

Fikriniz için teşekkür ederim . Aslında düşünüyorum ama önce şu adobe premiere'i çözmek istiyorum. Giriş seviyesinde hakim olsam iyi olacak. (şuan rx7800xt ekran kartım ile render alamadım. donanım hızlandırma seçili ama gpu yerine işlemciyi tercih ediyor. Denemek için yüklediğim sürümler yüzünden olabilir belki trial başlattım belki orda çalışabilir)[/QUOTE
Ses ve ses'e dair bütün istek ve talepleriniz için ulaşabilirsiniz. - 09-02-2024, 15:20:27hacı olaya yanlış bakıyorsun gibi, bana sorarsan önceliğin geçiş değil hatta hiç ihtiyacın bile olmaz
muhtemelen yürüyüşler saatler sürüyordur iki dakikalık videolarla yazık ediyorsun, konuşma ekleyerek editte müzikle konuşma dengesini iyi sağlayıp ortalama 15 dakikalık videolar yaparsan daha iyi olur
