[QUOTE=Chile_Mix;1086800436]Bu aylarda biraz böyle olacak. Merkez'de kar olmayınca kara özlem var ama



Fikriniz için teşekkür ederim . Aslında düşünüyorum ama önce şu adobe premiere'i çözmek istiyorum. Giriş seviyesinde hakim olsam iyi olacak. (şuan rx7800xt ekran kartım ile render alamadım. donanım hızlandırma seçili ama gpu yerine işlemciyi tercih ediyor. Denemek için yüklediğim sürümler yüzünden olabilir belki trial başlattım belki orda çalışabilir)[/QUOTE
Ses ve ses'e dair bütün istek ve talepleriniz için ulaşabilirsiniz.