eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
içim soğudu.kar yürüyüşüdesek daha doğru.doğayı tam kapsamıyla göremiyoruz ama iyi
Bu aylarda biraz böyle olacak. Merkez'de kar olmayınca kara özlem var ama

Egemircey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu tarz bir müzikle ara ara sizin tarafınızdan yazılmış olan metinleri seslendirsek ara ara , belgesel tadında birşey ortaya çıkar (ses modellemede istediginiz bir ses ile de seslendirilebilir tabi) tadından yenmez diye düşünüyorum. iyi yürüyüşler dilerim.
Fikriniz için teşekkür ederim . Aslında düşünüyorum ama önce şu adobe premiere'i çözmek istiyorum. Giriş seviyesinde hakim olsam iyi olacak. (şuan rx7800xt ekran kartım ile render alamadım. donanım hızlandırma seçili ama gpu yerine işlemciyi tercih ediyor. Denemek için yüklediğim sürümler yüzünden olabilir belki trial başlattım belki orda çalışabilir)