• 28-08-2022, 16:56:26
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    https://youtu.be/THFALnHLrpo


    Hazır altyapı kullanarak RAP yaptım. Umarım beğenirsiniz ve her türlü önerilerinize açığım.
  • 28-08-2022, 16:57:47
    #2
    Autotune lazım
  • 28-08-2022, 16:59:15
    #3
    Ozi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Autotune lazım
    Autotune asla kullanmayacağım, onu kullanarak yapanlar gözümde sanatçı adayı bile olamaz.
  • 28-08-2022, 17:00:27
    #4
    agg1401 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Autotune asla kullanmayacağım, onu kullanarak yapanlar gözümde sanatçı adayı bile olamaz.
    Böyle freestyle olmuş underground atışmalar gibi.
  • 28-08-2022, 17:01:18
    #5
    Ozi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle freestyle olmuş underground atışmalar gibi.
    Teşekkür ederim, öğrenmeye çalışıyorum hocam.
  • 28-08-2022, 17:04:57
    #6
    Hocam güzel bir mektup olmuş fakat daha güzel bir şekilde seslendirilebilirmiş. Sade fakat başlangıç için güzel
  • 28-08-2022, 17:06:00
    #7
    Cherkes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam güzel bir mektup olmuş fakat daha güzel bir şekilde seslendirilebilirmiş. Sade fakat başlangıç için güzel
    Çok teşekkür ederim, tecrübesizliğimden dolayı böyle oldu. Bir gün çok iyi olacağına inanıyorum.
  • 28-08-2022, 17:13:09
    #8
    Flow, rhyme sözleri ritme oturtma, artikülasyonunuzu geliştirmeniz ve bol bol kitap okumanız gerek sözlerinizi geliştirebilmeniz için.
  • 28-08-2022, 17:14:02
    #9
    agg1401 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok teşekkür ederim, tecrübesizliğimden dolayı böyle oldu. Bir gün çok iyi olacağına inanıyorum.
    Herkes öyleydi size has bir şey değil. Kimse anasının karnında öğrenmiyor sonuçta.