Cherkes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam güzel bir mektup olmuş fakat daha güzel bir şekilde seslendirilebilirmiş. Sade fakat başlangıç için güzel
Çok teşekkür ederim, tecrübesizliğimden dolayı böyle oldu. Bir gün çok iyi olacağına inanıyorum.