• 12-06-2006, 22:56:18
    #10
    Teknik olarak tasarıma gerek yok ama hersitenin ziyareçiye hoş gözükmesi o siteye + puan kazandırır.

    Bence silinme süresini 2 sene yapacağına hiç yapmasaydın. İnsan orada silineceğini görünce tuhaf oluyo Prestij kaybettirir benim görüşüm
  • 12-06-2006, 23:15:37
    #11
    Misafir
    Webdragon adlı üyeden alıntı:
    Teknik olarak tasarıma gerek yok ama hersitenin ziyareçiye hoş gözükmesi o siteye + puan kazandırır.

    Bence silinme süresini 2 sene yapacağına hiç yapmasaydın. İnsan orada silineceğini görünce tuhaf oluyo Prestij kaybettirir benim görüşüm
    orda 2 sene yazıyo ama aslında silinmiyo. daha silinme fonksiyonu yok