Teknik olarak tasarıma gerek yok ama hersitenin ziyareçiye hoş gözükmesi o siteye + puan kazandırır.

Bence silinme süresini 2 sene yapacağına hiç yapmasaydın. İnsan orada silineceğini görünce tuhaf oluyo Prestij kaybettirir benim görüşüm