Webdragon adlı üyeden alıntı:
Teknik olarak tasarıma gerek yok ama hersitenin ziyareçiye hoş gözükmesi o siteye + puan kazandırır.

Bence silinme süresini 2 sene yapacağına hiç yapmasaydın. İnsan orada silineceğini görünce tuhaf oluyo Prestij kaybettirir benim görüşüm
orda 2 sene yazıyo ama aslında silinmiyo. daha silinme fonksiyonu yok