• 10-06-2006, 23:59:01
    #1
    www.terketme.com Yorumlarınızı Bekliyorum .. Tesekkürler ..
  • 11-06-2006, 12:20:44
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Çekici geliyor insana...Ama ücretsiz üye ol resmini kaldır bence.
  • 11-06-2006, 14:03:12
    #3
    Misafir
    Güzel bir nuke çalışması ve çalışmanın emeğini almışın gibi görünüyor 3000 küsür üyen var anasayfada haberler bölümünün bazı dil hataları var
    örn: _ART_SELECT _ART_OF 2 _ART_PAGES.
    iki tane üye giriş bloguna gerek yok Kimler Bağlı blogunu sil
    Ana Menü yerine sommaire menü kullan. phpkurdu.com da var
    Forumda Son Gonderilen Mesajlar blogunda her taraf pembe iken sen mavi yapmışın düzelt..

    Sitenin Anasayfasını kalabalık tutmamaya özen göster. Hayırlı olsun
  • 11-06-2006, 14:13:09
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Kodlarda Cok Yanlislik Yapmisin
    "] ve > Isaretleri Yanlis Kullanilmis
    Referans Bolumunde = Isareti Yanlis Refer Olarak Saymiyor Uyeleri.
    Firefoxta Resimleri vs Duzgun Acilmiyor :]
    Bunlarin Disinda Guzel Site Umarim Istedigin Basariyi Yakalarsin..
  • 03-09-2006, 00:31:19
    #5
    Tesekkürler Arkadaslar
  • 03-09-2006, 01:33:01
    #6
    vys
    Üyeliği durduruldu
    Reklam alanı, destekleyenler , dost siteler çok kötü siteyi çok bozuyor.

    Unutmadan ( Kimsenin hevesini kırmak istemem) PHP- Nuke boş iş gerçekten, o kadar öğrendikten sonra insana bir faydası dokunmuyor bkn. ben. O kadar nukeyle uğraştım öğrendim, öğrettim herşey boşuna gitti, ona verdiğim zamanı php'ye verseydim şuanda programlamanın kralını yapmış olacatım.

    Site hakkında ki yazının devamı, sürekli nuke sitesi gördüğümdenmidir nedir ama kusura bakma çok klasik.

    Umarım bu yazıdan ilham alır, daha profesyonel birşeyler yapmak istersin.
  • 03-09-2006, 01:39:41
    #7
    güzel güzel
  • 04-09-2006, 15:42:45
    #8
    Walla Arkadaslar Elimden Geldigince .. Biseyler Yapmaya Calisiyorum Kısa Sürede Bütün Gereksiz Modul'ler Blocklar Kaldirilacak.
  • 05-09-2006, 04:45:28
    #9
    Üyeliği durduruldu
    bende ilham bozucam gibi ..
    bu şekilde nuke ve diğer hazır scriptlerin kurulumu , blockların kaldırılması ve bir de güvenliğini yapmak çok boşuna zaman kaybı ..


    ama ilk başta php nin nasıl ve nerede nasıl çalıştıgını anlamak içinde güzel kaynaklar .. güzel site ama ilk bakışta anasayfa o kadar karışık geliyor ki insana bu sorunu da yazı fontlarının standart olmaması ve kullandıgın image ların da az kaliteli olmasına bağlayarak yorumuma son veriyorum ..