bende ilham bozucam gibi ..
bu şekilde nuke ve diğer hazır scriptlerin kurulumu , blockların kaldırılması ve bir de güvenliğini yapmak çok boşuna zaman kaybı ..
ama ilk başta php nin nasıl ve nerede nasıl çalıştıgını anlamak içinde güzel kaynaklar .. güzel site ama ilk bakışta anasayfa o kadar karışık geliyor ki insana bu sorunu da yazı fontlarının standart olmaması ve kullandıgın image ların da az kaliteli olmasına bağlayarak yorumuma son veriyorum ..