Terketme.Com
9
●1.068
- 11-06-2006, 14:03:12MisafirGüzel bir nuke çalışması ve çalışmanın emeğini almışın gibi görünüyor 3000 küsür üyen var anasayfada haberler bölümünün bazı dil hataları var
örn: _ART_SELECT _ART_OF 2 _ART_PAGES.
iki tane üye giriş bloguna gerek yok Kimler Bağlı blogunu sil
Ana Menü yerine sommaire menü kullan. phpkurdu.com da var
Forumda Son Gonderilen Mesajlar blogunda her taraf pembe iken sen mavi yapmışın düzelt..
Sitenin Anasayfasını kalabalık tutmamaya özen göster. Hayırlı olsun - 03-09-2006, 01:33:01Üyeliği durdurulduReklam alanı, destekleyenler , dost siteler çok kötü siteyi çok bozuyor.
Unutmadan ( Kimsenin hevesini kırmak istemem) PHP- Nuke boş iş gerçekten, o kadar öğrendikten sonra insana bir faydası dokunmuyor bkn. ben. O kadar nukeyle uğraştım öğrendim, öğrettim herşey boşuna gitti, ona verdiğim zamanı php'ye verseydim şuanda programlamanın kralını yapmış olacatım.
Site hakkında ki yazının devamı, sürekli nuke sitesi gördüğümdenmidir nedir ama kusura bakma çok klasik.
Umarım bu yazıdan ilham alır, daha profesyonel birşeyler yapmak istersin. - 05-09-2006, 04:45:28Üyeliği durduruldubende ilham bozucam gibi ..
bu şekilde nuke ve diğer hazır scriptlerin kurulumu , blockların kaldırılması ve bir de güvenliğini yapmak çok boşuna zaman kaybı ..

ama ilk başta php nin nasıl ve nerede nasıl çalıştıgını anlamak içinde güzel kaynaklar .. güzel site ama ilk bakışta anasayfa o kadar karışık geliyor ki insana bu sorunu da yazı fontlarının standart olmaması ve kullandıgın image ların da az kaliteli olmasına bağlayarak yorumuma son veriyorum ..