Reklam alanı, destekleyenler , dost siteler çok kötü siteyi çok bozuyor.

Unutmadan ( Kimsenin hevesini kırmak istemem) PHP- Nuke boş iş gerçekten, o kadar öğrendikten sonra insana bir faydası dokunmuyor bkn. ben. O kadar nukeyle uğraştım öğrendim, öğrettim herşey boşuna gitti, ona verdiğim zamanı php'ye verseydim şuanda programlamanın kralını yapmış olacatım.

Site hakkında ki yazının devamı, sürekli nuke sitesi gördüğümdenmidir nedir ama kusura bakma çok klasik.

Umarım bu yazıdan ilham alır, daha profesyonel birşeyler yapmak istersin.