• 22-11-2007, 20:37:09
    #28
    Üyeliği durduruldu
    Açıklarımızı tespit edebilecek kadar php bilgisine sahibisiniz umarım açıklarımız konusunda bizlere yardımcı olacaksınızdır, bu konu hakkında bilgi mesajı bekliyorum sizden. Domain adınızı verirmisiniz merak ettim..

    Evet 2-3 arkadaş eski yöneticileri mahkemeye vermişler sanırım, hakkınızı aramanızı isterim.
  • 28-11-2007, 09:56:53
    #29
    eski yöneticiler derken ilkay mı oluyor eski yönetici ilkay işi bırakmış ise sizin grafikleri kim hazırlıyor
  • 02-12-2007, 20:22:52
    #30
    Arkadaşımın hesabından girdim benim olmadığı için;

    Script19 [ProwL - Uur]

    Grafikler, script düzenlemesi "xl love" dan sonra herşeyiyle bana ait.

    Script 19 - Ekip

    Bilginize..
  • 07-12-2007, 23:37:43
    #31
    kendi sitenizde benim ile ilgili haber eklemişsin ben burdaki ve başka forumlardaki konuları düzeltmedim mi ben size parayı geri iade etmediniz demedim ki konular düzelttim nerde hangi forumda sizin ile ilgili konu var ise """ödeme yapılmıştır"""" bunu yazdım konular düzelletim
    https://www.r10.net/ucretli-script-is...iriciligi.html
    konuda ne yazıyor sen siten de yazmışsın hala devam karalama kampanyası diye hala ben mi bu konular açıyorum benim ile bir alakasımı var bu allta geçen adamın siz benim ile uğraşiyorsunuz...
    ben başka bir webmaster forumda bunu gördüm
    Alıntı
    Script19.com 19arti.com tarafından 250 YTL dolandırıldım Aldıgımız script için sözleşme yapıldı. lakin sitede sürekli problemlerle vardı.bir kısmı giderildi. ama çogu yerde hata vardı. ikaz ettik kısa zaman içinde halledecegiz dendi.Bekledik..
    Hiç bir iletişim bilgileri yoktu.ama bizden tam sözleşme yaptırdılar.Sabit telefon yok.hiç bir iletişim adresi yok msn dışında hiç birşey yok.
    biz güvendik ödeme yaptık.
    Sözün kısası 12 gün dönmelerini bekledik.Dönmediler.MSN de online olunca sorduk. Peki bakalım dediler sorunlara.Ftp ye girdiler yapamadılar.Dediler biz karar verdik ee dedik ? Anlaşmayı fes ediyoruz.Sizin sunucuda problem var geri ödeme yapacagız. Peki dedik. Ne zaman ödersiniz dedik. ?
    En geç 3 gün içinde dediler. peki dedik
    Aradan 2 Hafta geçti. online oldular. dedik Arkadaş böyle böyle oldu. Script 19 - Home da her girmelerinde bizle muhattap olan gidiyor toplantıları oluyor başka biri konuşuyor. oyalıyor.
    Pişkin pişkin Xl Arkadaşlık üreten ve lisanslı satıyorum diyen emegini sagda solda yayınlayanlara dava açarım diyen arkadaş bize geri ödemeyi sordugumuzda ödeme yapmıyoruz. beklemeyin para mara yok deyip msn den sildiler.
    Dolandırıcıların MSN adresleri : joy@script19.com ilker bey
    Dolandırıcıların MSN adresleri :destek@19arti.com tolga bey
    Dolandırıların direk web adresi Script 19 - Home
    Dolandırıların direk web adresi: 19 Artı - Anasayfa
    Lütfen siz siz olun ödeme yapmadan sabit telefon isteyin. Biz 250 YTL bir kelimede gönderdik. Ama sonuç 0 . hem siteden olduk. hem paradan olduk.
    Script 19 - Home 19 Artı - Anasayfa sizi Allah a havale ediyorum.Paramızı helal etmiyorum herkeze ibret olsun bu.
    *********** Script 19 - Home ve 19 Artı - Anasayfa Dolandırıcısı ile konuşmalar Arkadaşlar log teşekkür deyip nasıl cümle oyunu yapıp *********** kabuklarını gizliyorlar görün..
    Ekleyip konuştugum adres Script 19 - Home daki iletişim bölümünde ki MSN : biz@script19.com
    Anlık ileti konuşması sırasında hiçbir zaman parolanızı veya kredi kartı numaranızı vermeyin.
    Ahmet:
    merhaba
    Ahmet:
    tolga veya ilker nerde
    Script 19:
    ikiside ayrıldı biz devir aldık
    Ahmet:
    biz 250 YTl Script19.com ve 19arti.com üzerinden dolandırıldık
    Ahmet:
    Devir aldıgınız adama ait iletişim bilgileri vardır inşallah
    Ahmet:
    Aksi halde muhattabımız sizsiniz
    Script 19:
    nedir konu
    Script 19:
    scriptmi satın aldınız
    Script 19:
    ?
    Ahmet:
    konu script aldık
    Ahmet:
    http://www.wardom.org/script19-com-1...m-t174989.html
    Ahmet:
    Burda konu açtık
    Ahmet:
    açmak istemezdik ama herkez bilsin artık
    Ahmet:
    R10 net ve iyinet e bugun girecek konular
    Script 19:
    anladım keşke açmadan once bizlede konussaydınız
    Script 19:
    domain adınız nedir
    Ahmet:
    kaç kişi ile konuştuk
    Ahmet:
    hep olumsuz
    Ahmet:
    Basharfiben.com
    Ahmet:
    250 ytl yi bir kalemde gönderdik
    Ahmet:
    yapamadıkları gibi
    Ahmet:
    siteyi sildiler
    Ahmet:
    3 gün içinde ödeme dediler
    Script 19:
    evet kurulumda yapılmıs zaten, screan shotlar mevcut burda
    Ahmet:
    30 oldu msn den sildiler.
    Script 19:
    ve öle bır konusma gecmemis
    Script 19:
    kurulum + logo yapılmıs
    Script 19:
    neden yalan söyluyorsunuzki
    Script 19:
    anlamadım
    Ahmet:
    Arkadaşım Ne kurulumdan bahsediyorsun? Nickname yi bile okutamadılar ?
    Ahmet:
    onu bile arkadaş yaptı
    Ahmet:
    50 yeri çalışmıyordu
    Ahmet:
    girdi sizin arkadaÅŸlar
    Ahmet:
    Ftp yi sildiler yapamadıkları gibi
    Ahmet:
    3 gün içinde ödeme dediler
    Ahmet:
    biz script istemiyroz
    Ahmet:
    paramızla rezil de olmayız. tamam 3 gün içinde ödeme dedi
    Ahmet:
    para nerde?
    Ahmet:
    birde piÅŸkin piÅŸkin msn den sildiler
    Script 19:
    öle bir konusma gecmemis, size el figurlerinin oldugu logo + script kurulumu yapilmis, hatta logların tamamını şimdi o yazı yazdıgınız forumlarda yayınlayacagız. Kurulumdan sonra hem tesekkur etmissiniz hemde logo için ayrıca tesekkur edip cok guzel oldu seklınde yazılar yazmıssınız
    Script 19:
    1 ay lık gorusmelerde sadece 2 tip hata cıkmıs
    Script 19:
    2 hata duzeltmesı ıstemıssınız
    Ahmet:
    Arkadaşım Ben kurulum yapılmadı dedim mi ?
    Script 19:
    neyse logları yayınlıyorum
    Script 19:
    bırazdan
    Ahmet:
    Siz girip Ftp yi sildiniz.
    Ahmet:
    bu da varmı logda
    Script 19:
    biz birsey silmedik
    Ahmet:
    Anlaşmayı Fes ediyorum
    Script 19:
    kendınız silmissiniz
    Ahmet:
    3 gün içinde
    Ahmet:
    ödeme dediniz
    Script 19:
    öle birsey denmemis
    Ahmet:
    o ftp yi silen
    Ahmet:
    joy@script19.com
    Ahmet:
    bu ilker veya tolga
    Ahmet:
    sonra ödeme yapmıyorum deyip
    Ahmet:
    Msn den para ödeyenleri silende kendisi
    Ahmet:
    sen hangi logdan bahsediyorsun
    Script 19:
    ilkergsoft@msn.com bizle alakası yok gidin konusun
    Script 19:
    güncelleme istiyorsaniz
    Ahmet:
    o ArkadaÅŸ
    Script 19:
    biz o konuda gerekenı yaparız
    Ahmet:
    Script19 benim
    Ahmet:
    dedi
    Ahmet:
    biz ona Xl için ödeme yaptık
    Script 19:
    hayır 2 aydır script 19 bizim
    Ahmet:
    şu an sizde çalışmıyorsa
    Script 19:
    ve biz bunu heryerde yazdık
    Ahmet:
    ya o kiÅŸilerin
    Ahmet:
    Adres ve telefon bilgilerini vereceksin.
    Ahmet:
    Yada muhattab sen olacaksın
    Script 19:
    valla bana böle tehtitkar konusma
    Ahmet:
    valla
    Script 19:
    çünkü hiç işim olmaz
    Ahmet:
    Aldıgım bilgileri
    Script 19:
    yerım belli yurdum belli
    Ahmet:
    polise verecegiz
    Script 19:
    ver kardesım
    Ahmet:
    biz dolandırıldık.
    Script 19:
    kimi istiyorsan
    Script 19:
    onu ver
    Ahmet:
    Yardımcı ol
    Ahmet:
    madem suçsuzsun
    Ahmet:
    yardım et kardeşim
    Ahmet:
    para dan vazgeçtik.
    Ahmet:
    ceza çeksinler kafi bize
    Script 19:
    bak arkadasım, bende onlar adına şahıtlık yapıcam istediğini mahkemeye ver, bize devır ettıklerınde tum hesap, log ve scean shotları yolladılar. Bızdeki screan shotlarda siteniz çalışır halde gozukuyor + loglarda defalarca tesekkur etmısın, hem logo için hem script için
    Script 19:
    şimdi gelıp yalan konusuyorsun
    Script 19:
    yok scriptin hıc calısmadı
    Script 19:
    bana script kurmadılar dıye
    Ahmet:
    Bak konuşmak işe yarıyormu ? yaramıyor. bildiginizi okuyun siz.
    Ahmet:
    Yaramıyor.
    Ahmet:
    Sen dolandırıldıgım halde
    Ahmet:
    log deyip oyun içinde oyun oynuyorsun
    Ahmet:
    bizde de loglar var merak etme
    Script 19:
    tesekkur ettınmı etmedınmı
    Script 19:
    1 hafta boyunca yazı yazmamıssın
    Ahmet:
    Teşekkür hiç Etmedim !
    Script 19:
    1 hafta sonu
    Script 19:
    kampuste duzenleme ıstemıssın
    Script 19:
    onuda yapmıslar
    Ahmet:
    Arkadaşım Sen niye anlamak istemiyorsun
    Script 19:
    1 ay boyunca sorunsuz konusmussunuz
    Ahmet:
    Site çalışıyormu ????
    Ahmet:
    Hayır
    Script 19:
    neden bana yalan soyluyorsunkı
    Ahmet:
    o logda
    Script 19:
    kurulmadı dıye
    Ahmet:
    Siteyi sildigini niye göremiyorsun
    Ahmet:
    ???
    Ahmet:
    o log Sadece teşekkür yerini mi almış ?? o da olmayan teşekkür ??
    Ahmet:
    Neden koruyorsun dolandırıcıları ?
    Script 19:
    siteyi biz silmedik dıye yazmıslar zaten, + admin arkadaslarınıza sorun demısler
    Ahmet:
    o para ödenecek.
    Script 19:
    kendı içinizde yapmadıgınız ne malum
    Script 19:
    ödenmicek
    Script 19:
    canım
    Ahmet:
    ArkadaÅŸ joy@ ve
    Script 19:
    istedıgını istedıgın yere sıkayet et
    Ahmet:
    destek@
    Script 19:
    beni baÄŸlayan biÅŸey yok
    Ahmet:
    bunlar sizin arkadaşlarınız
    Ahmet:
    Sen türkiyeye rezil olduktan sonra ve bir gün tutupta Adresini bir yere verirsen emin ol ilk ziyaretine gelen biri olacagım Bunlar yeter bana
    Ahmet:
    250 Ytl sinde degilim
    Ahmet:
    ama bir gün fire vereceksiniz
    Ahmet:
    ÅŸebekesiniz belli
    Script 19:
    benım adresıum belli arkadasım
    Ahmet:
    Devam edin.
    Script 19:
    + benım telefonlarım
    Ahmet:
    Ver adresini açık net ?
    Script 19:
    Sakaryaya gel, Çark caddesıne tamamı arkadasım
    Script 19:
    bana öle ahkam kesme
    Ahmet:
    Sen bizi Seve seve o *********** arkadaşlarının yerini söyleyeceksin merak etme
    Ahmet:
    Adres öylemi verilir ))
    Ahmet:
    Neyse gitmem gerekli
    Ahmet:
    Sen boÅŸ boÅŸ konuÅŸuyorsun
    Script 19 - Home Xl Arkadaşlık modülü Satan üçkagıtçı insanların sitesinden siz siz olun script vs almayın.
    19 Artı - Anasayfa vs bu siteler devredilmiş. Yani beni dolandıranlar yok olmuş.
    Ama ilginç tarafı hiç konuya hakim olmayan insan bana
    20 saniyede herşeyi söylüyor. siz söyle yaptınız böyle dediniz diye Aslında teşekkür ettim kurulum yapıldıgında ama bir hafta boyunca teşekkür edilmiş.çok ilginç ve Ftp ye girip hatayı düzeltemeyince biz anlaşmayı fes ettik 3 gün içinde ödeme yapıyoruz cümleleri maalesef loglarda yok. log bunları yasaklı cümle sayıyormuş.
    Ben böyle işime geleni işime gelmeyeni algılayan log ne gördüm ne duydum.
    Sizden Allah rızası Bu Script 19 - Home 19 Artı - Anasayfa sitelerinin Sahiplerinin Açık adreslerini Rica ediyorum Direk savcılıga verecegim. Logları bile kendilerine göre edit yapmışlar konuşulan konular ve bizleri oyalamaları sonra bizlere para yok deyip silmeleri loglarda yok hiç biri. Çok ciddi firmaya..
    sözün kısası bir ayda 10 keriz tokatlasalar benim gibi 2 ay içindede siteyi böyle devir aldık sohbeti yapsalar ne güzel türkiye..
    Ne kerizi biter ne denizi..
    Arkadaşım uyan..
    Sen ciddi ciddi isen o siteyi devir aldı isen
    Bana yardımcı olup beni dolandıranların Adresleri verip bana ve polise yardımcı olacaksın..
    eger sende üçkagıtın içinde degilsen..
    Ama onları kolluyorsun bu belli buda seninde saglam biri olmadıgna işaret.
    Neyse fazla konuşmanın alemi yok Script 19 - Home Tarafından 250 YTL dolandırıldım
    Siz siz olun açık adres sabit telefon ve sözleşme yapmadan bu tip insanlardan lisanslı diye kanıp para ödemeyin arkadaşlar.paranızla böyle rezil olursunuz.
  • 09-12-2007, 15:27:55
    #32
    lowriderx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    joy serisi color dizaynındaki en üstteki şeritli grafiği kendinizin veya sizin ekibinizin içinden birinin tasarladığına eminmisiniz? ben bi dizayn sitesinde gördüm ve aklıma gelir gelmez yazıcam buraya.

    kusura bakmayın flood oluyor ama bunu cevaplamayı unuttum herhalde bu site de görmüşsündür Veerle's blog 2.0 - Webdesign - XHTML CSS | Graphic Design

    http://www.script19.com/scriptdemo/color/home.php


    bayağa benziyor şimdi script başkasına ait tema da başkasına ait color serisi aynı bu site gibi bence
  • 13-12-2007, 22:33:01
    #33
    adamlar reklam yapıyo valla catır catır
  • 14-12-2007, 00:05:35
    #34
    Ya neyi tartışıyosunuz. Prowl denen herif zaten tr'deki bir numaralı w-arez script hırsızıdır. Ayrıca bu scriptlerde eidtleme yok ki. Girmişler tasarımı çalmışlar, entegre etmişler edit diye satıyolar.

    Yurdum insanı
  • 15-12-2007, 20:41:01
    #35
    d4rkc0de adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşımın hesabından girdim benim olmadığı için;
    Script19 [ProwL - Uur]
    Grafikler, script düzenlemesi "xl love" dan sonra herşeyiyle bana ait.
    Script 19 - Ekip
    Bilginize..

    hani sen yapmıştın grafikleri falan ben paramı almak için heruerde konu açtım script19.com dolandırıcıdır diye beni kendi sitenizde yazmışsınız google amcaya script19.com nasıl bilirsinzi diye sorunca dolandırıcıdır diyor benim açtığım konular değğil başka yerlerde sizin ile ilgili konular
  • 19-12-2007, 14:14:42
    #36
    kullanim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar
    Mavikumsal.com ekibinden yetkili bir arkadaşla görüştüm.
    Dile getirdiklerimi ileteyim. Hatta konuşmamız yaklaşık 15-20 dakika önce oldu.
    Xl ve love kurabileceğimi ancak yeni çıkan bubble ve color için ek ücret ödemeleri gerektiğini belirttim.. Sitede belirttiğim gibi bunu almak isteyenler hostu almak zorundalar.. Yani hostlu paketiyle satılmaktadır.
    Msn'de görüştüğüm arkadaşada belirttiğim gibi yapabileceğim sadece budur. Arzu ederseniz xl ve love kurarım olmaz diyorsanız para iadesi istiyorum diyorsanız mahkemeye verebilirsiniz.
    Bir konuyada açıklık getirmek istiyorum yanlışım yoksa sizden başka bize ulaşıpta çözümsüz kalan hiçbir müşteri kalmamıştır.
    Teşekkürler
    kullanim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zion, script benim editlemem olmadığı gibi az önce bir arkadaşla özel mesajdan merak ettiklerini ve benim söylemek istediklerimi dile getirmiştim, onları burada yazmakta yarar var sanırım.
    Script19'a sonradan dahil oldum ve sistemi tamamiyle eski ekipten aldım, şuanda scriptin geleceği hakkında konuşmuyorum ve sadece düşünüyorum. Ama aklımda kesin ve net birşey var şuanda script satmaktan ziyade problemleri çözümlemeleyi hedefliyorum. Script19 aldığıma pişman oldum diyebilirim. Haksızlıklar üzerime yüklendi bu konudan rahatsız oldm problemleri çözmek istedim. Tüm problemleri çözümlediğime inandığım zaman script19'u kapatmayı planlıyorum veya eski scriptler kaldırılıp kendimize ait yazılımları koymayı düşünebilirim.
    Kapama işlemide yaklaşık 1-2 ay sürer diye tahmin ediyorum.
    Anlatmak istediklerimi sorup dile getirmeme neden olduğunuz için teşekkür ederim
    Yukarıda Bold ile belirttiğim yerlerde önce magdurıyetleri giderip bu yasal olmayan script'in dagıtımını durdurucam demişsiniz. Ardından eski bir müşterinize yasal olmayan bu scriptin boyanmış,süslenmiş sürümünü extra ücret karşılığı kurabileceğinizi belirtmişsiniz.

    Sözleriniz çelişiyor ve amacınızın magdurıyetlerı onlemekten cok, hala cebınızı doldurmak oldugu bariz görülüyor. Siz ve sizin gibileri hak,hukuk'un durdurabileceğini sanmıyorum, siz ve sizin gibilerin daha fazla insanı magdur etmenizi önlemek için aslında devletten medet ummak yerine sizlere anlayacağınız dilden güzellik yapmak lazımda neyse