lowriderx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
joy serisi color dizaynındaki en üstteki şeritli grafiği kendinizin veya sizin ekibinizin içinden birinin tasarladığına eminmisiniz? ben bi dizayn sitesinde gördüm ve aklıma gelir gelmez yazıcam buraya.

kusura bakmayın flood oluyor ama bunu cevaplamayı unuttum herhalde bu site de görmüşsündür Veerle's blog 2.0 - Webdesign - XHTML CSS | Graphic Design

http://www.script19.com/scriptdemo/color/home.php


bayağa benziyor şimdi script başkasına ait tema da başkasına ait color serisi aynı bu site gibi bence