Konuyu açmak için en uygun yer olarak burayı gördüm arama yaptım buna benzer bi konuda görmedim. Yeni açılan siteler üye yönünden sıkıntı yaşadıkları için konuyu buraya açmayı uygun gördüm eğer yanılıyorsam yönetici arkadaşlar konuyu uygun gördükleri yere taşırlar zaten ..
Şim di arkadaşlar şöyle bi süşüncem var madm yeni açılan siteler olarak üye sayısı yönünden sıkıntı yaşıyoruz o zaman bu konu altında sitelerimizi yazalım sitesini buraya yazan arkadaşımız bu konuda yazılı olan sitelere üye olsun böylece bi grup oluşturup birbirimizin sitesine üye olarak üye sayımızı arttırabiliriz. Kendi kendimize bot üye eklemektense üye sayımızı böyle arttırmak bence daha doğru olur. benim sitem
HAYALPERESTLER
Siz siteme üye olun bende yazacağınız sitelere üye olayım... bu ve buna benzer tüm konularda ayrıntılı görüşme için pmden ulaşabilirsiniz...
Üye toplama
14
●3.930
- 29-10-2007, 11:51:19Üyeliği durduruldu
- 29-10-2007, 14:34:03Üyeliği durdurulduteşekkür bende üye oldum
nicim : eserhamit - 29-10-2007, 14:43:03hayalperestler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siteni inceledim yapılmaması gereken ne varsa yapılmış- İçeriğin çok zayıf
- Hostingden kaynaklı olduğunu düşünüyorum site çok aşırı yavaş
- Grafiklerin çok zayıf
- İçerik yok ama her taraf adsense reklamı(Ava gitmeden balık tutmak istiyorsun)
- Domain fena değil ama içerik ile alakası yok
- Mkportalı zayıf kullanmışsın
- Phpbb yerine vbulletin kullanabilirdin
- Tema seçimin bence yetersiz olmuş
- Mevcut üyelere neler verebildiğine dikkat et ben kendi adıma bir şey bulmadım
- Seo konusunda biraz arastırma yap
- 29-10-2007, 14:47:49Benimde portal sitem vardı ve nekadar binlerce uye olursa okadar cok site acarken kasıyor sonucta burada uye olanlar sureklı girip katkıda bulunmuyacaklar yanı yine fake uyelık olusmus olucak bunun sizde ne önemı var yanı orada yazan uye sayısının sitenizi degerlendırdıgını yada degerini düşürdügünü zannediyorsanız yanılıyorsunuz.Davanızda basarılar.
- 29-10-2007, 15:11:04Üyeliği durduruldu+0,5strhost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
boş üye hiçbir işe yaramaz. Benimde bir forumum var ve bugune kadar hidehack eklentisini hiç kurmadım kurmayacağımda. Mesaj yazma hariç forumum herşeyi ziyareçilere açıktır. Emin olun spam olmayacağını bilsem onuda serbest bırakacam
Birazcık olsun googleyi örnek alın bence. adamlar insanlığa yararlı sayfaları en üst sıralarda çıkartmak için paralıyorlar kendilerini. Sizde öyle yapın. Bırakın ziyaretçiler sitenizden faydalansın birşeyler öğrensin. Geçin bu üyelik zavazingolarını.