strhost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hadi üye oldum siteye girmedikten sonra konu açmadıktan sonra ne işine yaracak önemli olan hitdir
+0,5

boş üye hiçbir işe yaramaz. Benimde bir forumum var ve bugune kadar hidehack eklentisini hiç kurmadım kurmayacağımda. Mesaj yazma hariç forumum herşeyi ziyareçilere açıktır. Emin olun spam olmayacağını bilsem onuda serbest bırakacam

Birazcık olsun googleyi örnek alın bence. adamlar insanlığa yararlı sayfaları en üst sıralarda çıkartmak için paralıyorlar kendilerini. Sizde öyle yapın. Bırakın ziyaretçiler sitenizden faydalansın birşeyler öğrensin. Geçin bu üyelik zavazingolarını.