Arkadaşlar birbirinizin sitesinde Aktif olmayacaksanız Üye olmanızın inanın hiçbir anlamı yok,hiçkimse gelipte burada 1.500 üye var,10.000 üye var diye üye olmaz.Kndisini çeken içerik varsa,sitenizden faydalanacağına inanıyorsa üye olur.Bnce İnsanlara faydalı olacağınıza inandığınız içerikle uğraşın,düşünün siz bir siteye girince neler bekliyorsunuz,bugüne kadar üyesi olupta memnun olduğunuz sitedeki ortam nasıldı o ortamı oluşturun gerisikendi gelir

Selametle.