Konuyu açmak için en uygun yer olarak burayı gördüm arama yaptım buna benzer bi konuda görmedim. Yeni açılan siteler üye yönünden sıkıntı yaşadıkları için konuyu buraya açmayı uygun gördüm eğer yanılıyorsam yönetici arkadaşlar konuyu uygun gördükleri yere taşırlar zaten ..
Şim di arkadaşlar şöyle bi süşüncem var madm yeni açılan siteler olarak üye sayısı yönünden sıkıntı yaşıyoruz o zaman bu konu altında sitelerimizi yazalım sitesini buraya yazan arkadaşımız bu konuda yazılı olan sitelere üye olsun böylece bi grup oluşturup birbirimizin sitesine üye olarak üye sayımızı arttırabiliriz. Kendi kendimize bot üye eklemektense üye sayımızı böyle arttırmak bence daha doğru olur. benim sitem
HAYALPERESTLER
Siz siteme üye olun bende yazacağınız sitelere üye olayım... bu ve buna benzer tüm konularda ayrıntılı görüşme için pmden ulaşabilirsiniz...