Daha once https://www.r10.net/proje-gelistirme-...-hakkinda.html bu konuda fikir aldigim e-ticaret sitesini Allah'in izni ile actik.
İlk etapta aklımda e-ticaret sitesi projesi vardı ve sonunda sitemizi açtık. Siteyi açmadan önce elbette bir piyasa araştırması yaptık. Firma başvurusunu yaptık ve işlemlere başladık. Toptancılar ile anlaştıktan sonra ürünler geldi ve şu an kullanıcı sözleşmesine kadar herşey tamam. Bugün gelecek olan fotoğrafçı ile birlikte bütün ürünlerin fotoğraflarını çekeceğiz ve siteye gireceğiz.

Profesyonel bir sekilde siteyi kuran Mekruh'a;
Logo tasarimini yapan Logoskop'a;
R10'da fikirlerini belirten gencseen, wisdom, yaslam ve Kaygusuz'a;
Onun dışında unuttuğum yada unutmadığım herkese ve bu konuyu okuyanlara;
Teşekkürler.
Reklam, promosyon, ürün gibi önerisi olanları bekliyorum.
Her türlü olumlu olumsuz görüşede açığım.
Not: Sitede şu an bulunan ürünler demo'dur ve siteyi Hollanda'da açtık

Site: http://tinyurl.com/8wpwon9
Allah Utandırmasın.