• 15-09-2012, 19:05:45
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bismillahirrahmanirrahim

    Daha once https://www.r10.net/proje-gelistirme-...-hakkinda.html bu konuda fikir aldigim e-ticaret sitesini Allah'in izni ile actik.

    İlk etapta aklımda e-ticaret sitesi projesi vardı ve sonunda sitemizi açtık. Siteyi açmadan önce elbette bir piyasa araştırması yaptık. Firma başvurusunu yaptık ve işlemlere başladık. Toptancılar ile anlaştıktan sonra ürünler geldi ve şu an kullanıcı sözleşmesine kadar herşey tamam. Bugün gelecek olan fotoğrafçı ile birlikte bütün ürünlerin fotoğraflarını çekeceğiz ve siteye gireceğiz.



    Profesyonel bir sekilde siteyi kuran Mekruh'a;
    Logo tasarimini yapan Logoskop'a;
    R10'da fikirlerini belirten gencseen, wisdom, yaslam ve Kaygusuz'a;
    Onun dışında unuttuğum yada unutmadığım herkese ve bu konuyu okuyanlara;

    Teşekkürler.

    Reklam, promosyon, ürün gibi önerisi olanları bekliyorum.

    Her türlü olumlu olumsuz görüşede açığım.

    Not: Sitede şu an bulunan ürünler demo'dur ve siteyi Hollanda'da açtık

    Site: http://tinyurl.com/8wpwon9

    Allah Utandırmasın.
  • 15-09-2012, 19:08:27
    #2
    Hayırlı olsun yakında yorumlayacağım...
  • 15-09-2012, 19:52:15
    #3
    Başarılar dilerim hocam, Allah utandırmasın
  • 15-09-2012, 20:00:24
    #4
    SeA_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun yakında yorumlayacağım...
    muhammed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başarılar dilerim hocam, Allah utandırmasın
    Tesekkurler eksik olmayin.
  • 15-09-2012, 21:00:05
    #5
    Hayırlı olsun bunla kalmak yok
  • 15-09-2012, 21:02:26
    #6
    Hayırlı olsun NL'ye çalışacaksınız sadece galiba?
  • 15-09-2012, 21:05:52
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı olsun.
  • 15-09-2012, 22:40:23
    #8
    Metallica adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun bunla kalmak yok
    Sagol abi senin katkilarin ile

    t4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun NL'ye çalışacaksınız sadece galiba?
    Evet hocam Hollanda'da faaliyet gosterecegiz insAllah.

    Metin47 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun.
    Tesekkurler eksik olmayin.

    Bu arada domain konusunda yardimci olan Melankolia'yi unuttum onada tesekkurler
  • 15-09-2012, 22:41:52
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı olsun.