ProjeSoft adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ve başladık...
21
●1.049
- 15-09-2012, 22:47:41Amin. Bekliyorum hocam onerinizi.cuhadar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-09-2012, 22:54:51Yok hocam onlar demo urunleri yani ana temanin kendi urunleri.Pavilion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben kendim telefon kilifi satacagim. Az once fotografci isi bitirdi ve bir kac gun icinde fotograflar ile birlikte asil urunler yayinda olur.
Yorumunuz icin tesekkurler. - 16-09-2012, 16:19:32eyvAllah abi cok tesekkurler.toz66 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-09-2012, 21:49:22Tesekkurler kardesim.The_Myte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Site urunlerini girmeye basladik Allahin izni ile...
Genç yaşında büyük işler başaranlar listeme alıyorum seni