Hayırlı olsun bunla kalmak yok
Sagol abi senin katkilarin ile
Hayırlı olsun NL'ye çalışacaksınız sadece galiba?
Evet hocam Hollanda'da faaliyet gosterecegiz insAllah.
Tesekkurler eksik olmayin.
Bu arada domain konusunda yardimci olan Melankolia'yi unuttum onada tesekkurler