• 17-09-2007, 13:11:58
    #10
    Üyeliği durduruldu
    zaman aşımlı belirli saniye sonra kapanıyormuş...
  • 17-09-2007, 20:05:01
    #11
    ElScream adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    volkanbagcali'ya Cevap;
    Hayır sadece bana soru sordugunu sanıyorsun,
    1) allah - muhammed = biliyoruzki, Allah-u Teala (CC) peygamber efendimiz (sav)'a sevgisinin ne kadar oldugunu görmek allah lafzının yanında muhammed (sav) yazdırmasından anlayabiliriz.
    ''la ilahaill'allah muhammed'ur resulllah'' (İlahiyat Mezunu'yum)
    2) google reklamına gelince herkez reklamlarını istediği şekilde koymaya özgürdür
    3) amacım hem mümin olarak görevimi yerine getirmek aynı zamanda maddi durumumu düzeltmek.
    4) bu sorunun cevabını yukarıda verdim
    Selametle...

    arkadaşım ilk olarak hayırlı olsun islami siteleri çok severim.tasarımı birazdaha geliştirebilirsin ama google reklamlarından olumsuz eleştiriler alacagın kesin normal bi site olsa eyvallah kimsenin lafı sözü olmaz ama işin içine dinimiz girdigi zaman çeşitli eleştiriler olcaktır dini alet ederek para kazanıyosun gibi sözler çok duyarsın.reklam koyacaksın tabiki en dogal hakkın ama sabit dursa reklamlar senin açından daha hayırlı olur düşüncesindeyim yinede sen bilirsin tabiki.selametle başarıların devamını dilerim
  • 17-09-2007, 20:46:59
    #12
    Üyeliği durduruldu
    1 haftaya kadar onun hesabını iptaL ederler adsense-tr@google.com

    xD
  • 17-09-2007, 21:58:13
    #13
    Alıntı
    Sürekli Pentagram'ı dinleyen bir arkadaşımız, gizli güçlerle bağlantısı olduğunu iddia ederdi. Evine gittiğimizde bazen aklını kaçırmış gibi hareketlerde bulunurdu. Kur'an yapraklarının üstüne oldukça sapık eylemlerde bulunduğuna bizzat şahit oldum. Hepimiz tam bir din düşmanıydık, özellikle İslâmiyet'in. Kur'an-ı Kerim yapraklarına, cami duvarlarına ve cami bahçesindeki musalla taşlarına akla gelmedik sapıkça eylemlerde bulunur ve kendimizi tatmin ederdik. Böyle yaparak Şeytan'a hizmet edeceğimiz şeklinde beynimiz yıkanmıştı. �Eminim Şeytan bizi seyrederken kıskanıyordur' diye onunla alay ederdik.�
    Bu doğruysa harbi şerefsizmiş yapan. Ama şunu belirteyim her pentagram dinleyede satanist değil. Ben pentagram dinliyorum tişörtüde var ama Allah' a inanırım ve Allah birdir. Kısacası genelleme yapmak yanlış olur.
  • 17-09-2007, 22:09:29
    #14
    Üyeliği durduruldu
    izmirli_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu doğruysa harbi şerefsizmiş yapan. Ama şunu belirteyim her pentagram dinleyede satanist değil. Ben pentagram dinliyorum tişörtüde var ama Allah' a inanırım ve Allah birdir. Kısacası genelleme yapmak yanlış olur.
    Bende pentegramı severim, Rock dinlerim vs ama bende Allah'a inanırım, HZ. Peygamberimize inanırım. Ülkemiz de rock ile satanistliği ülkemizin cahil insanlı karıştırıyorlar aynı şey zannediyorlar, ikisini aynı kefeye koyuyorlar! Elbet zamanla öğreneceklerdir...
  • 17-09-2007, 22:30:01
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaslar :s Lutfen Konuyu Dagtitmayalım ARkadas Forumdan Banlanmis..

    iman Etmedikce Cennete Giremezsiniz.Birbirinizi Sevmedikce de Gercek Anlamda Iman etmis Sayılmassiniz... Hadis-i Serif

    Herkesi Kendi Haline Birakin..
    Bilesiniz ki, kalpler ancak Allah'ı anmakla huzur bulur." (Ra'd 13/28)
  • 18-09-2007, 12:22:39
    #16
    Üyeliği durduruldu
    ŁoneŁy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 haftaya kadar onun hesabını iptaL ederler adsense-tr@google.com

    xD

    üzgünüm işine yaramıcak

    AllahMuhammed.Com
  • 18-09-2007, 14:13:47
    #17
    domain hiç güzel değil. ben şahsen uygun bulmadım.

    bide şunu eklemeden yapamıyacam. bu sitye en fazla 1 hafta içinde çökerler.
  • 19-09-2007, 02:15:27
    #18
    Üyeliği durduruldu
    elscream diyor ki;

    üzgünüm çökemezler pop-up bannerleri kaldırdım

    domainde bence harika ama fikri'ne saygılıyım

    selametle....