Bu doğruysa harbi şerefsizmiş yapan. Ama şunu belirteyim her pentagram dinleyede satanist değil. Ben pentagram dinliyorum tişörtüde var ama Allah' a inanırım ve Allah birdir. Kısacası genelleme yapmak yanlış olur.
Bende pentegramı severim, Rock dinlerim vs ama bende Allah'a inanırım, HZ. Peygamberimize inanırım. Ülkemiz de rock ile satanistliği ülkemizin cahil insanlı karıştırıyorlar aynı şey zannediyorlar, ikisini aynı kefeye koyuyorlar! Elbet zamanla öğreneceklerdir...