Alıntı
Sürekli Pentagram'ı dinleyen bir arkadaşımız, gizli güçlerle bağlantısı olduğunu iddia ederdi. Evine gittiğimizde bazen aklını kaçırmış gibi hareketlerde bulunurdu. Kur'an yapraklarının üstüne oldukça sapık eylemlerde bulunduğuna bizzat şahit oldum. Hepimiz tam bir din düşmanıydık, özellikle İslâmiyet'in. Kur'an-ı Kerim yapraklarına, cami duvarlarına ve cami bahçesindeki musalla taşlarına akla gelmedik sapıkça eylemlerde bulunur ve kendimizi tatmin ederdik. Böyle yaparak Şeytan'a hizmet edeceğimiz şeklinde beynimiz yıkanmıştı. �Eminim Şeytan bizi seyrederken kıskanıyordur' diye onunla alay ederdik.�
Bu doğruysa harbi şerefsizmiş yapan. Ama şunu belirteyim her pentagram dinleyede satanist değil. Ben pentagram dinliyorum tişörtüde var ama Allah' a inanırım ve Allah birdir. Kısacası genelleme yapmak yanlış olur.