• 03-08-2005, 10:22:41
    #1
    Misafir
    http://www.eksiforum.com ..

    Mizah eğlence bilgi tartışma ve paylaşım forumları ..
  • 04-08-2005, 02:47:24
    #2
    Misafir
    güsel bisite begeniyorum
  • 04-08-2005, 02:53:27
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Güzel bir şey olmuş, işi biraz daha geyiğe dökerseniz ve iyi bir reklamla tutturursunuz... Hayırlı olsun...
  • 04-08-2005, 02:56:08
    #4
    hoş olmuş.diğerlerinde farkı klimalı olması.şey gibi olmuş.adana'daki minübüslerin bazılarında yazdığı gibi minübüsümüz klimalıdır
  • 04-08-2005, 02:57:37
    #5
    Misafir
    aeheauaeheaeaueh spuersin zis abi bu site tuttu zaten forumklas gibi deilki..forumklas berbat
  • 04-08-2005, 03:00:25
    #6
    Üyeliği durduruldu
    oraya üye deyilim ama forumun değişik bir havası var gibi, tasarım'dan mı düzenden mı..
    son dönemlerde forum furyasına güzel bir alternatif. iyi çalışmalar.
  • 04-08-2005, 03:00:41
    #7
    tamam arhan kimseyi kötüleme.biliyon onunda klavyesi var ve seninde yeni siteler başlığı altında siten.yorumunu sadece o ilgili başlıkta bırak

    not : sadece tavsiye
  • 04-08-2005, 03:02:55
    #8
    Misafir
    tamam ziscim
  • 04-08-2005, 03:45:02
    #9
    Misafir
    wasGer adlı üyeden alıntı:
    oraya üye deyilim ama forumun değişik bir havası var gibi, tasarım'dan mı düzenden mı..
    son dönemlerde forum furyasına güzel bir alternatif. iyi çalışmalar.
    IPB default templatenin neresi değişik acaba ?