ek$i forum - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
ek$i forum
28
●
1.610
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Web Siteleri - Site Tanıtımı
ek$i forum
1
2
3
4
04-08-2005, 10:49:41
#28
webbil
Misafir
Şşttt, dağılın bakayım topikimden, gidin başka yerde oynayın gençler :P
Saolun iyi dilekleriniz için .. Beğendiğinize sevindim .. Default tema kullanmamın nedeni "her şeyin orjinali güzeldir" inanışımdır
04-08-2005, 18:46:15
#29
wasGer
Üyeliği durduruldu
Neyse adamın topiğini dağıtmayalım.
sözkonusu kişilerle teker teker görüşüp ifadelerini alacağım, benimle sonkez kafa tutan kişinin son sözleri 'uurghh öörgh' idi... bilmem anlatabildim mi. savunun..
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler