• 04-08-2005, 10:49:41
    #28
    Misafir
    Şşttt, dağılın bakayım topikimden, gidin başka yerde oynayın gençler :P

    Saolun iyi dilekleriniz için .. Beğendiğinize sevindim .. Default tema kullanmamın nedeni "her şeyin orjinali güzeldir" inanışımdır
  • 04-08-2005, 18:46:15
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Neyse adamın topiğini dağıtmayalım.
    sözkonusu kişilerle teker teker görüşüp ifadelerini alacağım, benimle sonkez kafa tutan kişinin son sözleri 'uurghh öörgh' idi... bilmem anlatabildim mi. savunun..