wasGer adlı üyeden alıntı:
oraya üye deyilim ama forumun değişik bir havası var gibi, tasarım'dan mı düzenden mı..
son dönemlerde forum furyasına güzel bir alternatif. iyi çalışmalar.
IPB default templatenin neresi değişik acaba ?