• 04-08-2005, 04:05:38
    #19
    Misafir
    muhabbet koyu hayırlı işler gençlik
  • 04-08-2005, 04:07:57
    #20
    ilkay adlı üyeden alıntı:
    Erhan işin olmazsa benim için şunu vur diyecektim sana ama yoğunsun biliyorum
    Abi arhanx'e bulaşırsam şimdi sevgili(m) wasGer'im kıskanır
    Bi ara bakarız.

    Saolasın zeyno'cum. Senin isler nasıl gidior. Memlekette havalar nassı ?
  • 04-08-2005, 04:09:11
    #21
    Misafir
    havalar baya sıcak

    uyku girmedi gözlerime bari ben giriyim dedim r10 a
  • 04-08-2005, 04:10:13
    #22
    Iyi etmissin. Senin kotukedi nerelerde
    Ben wasGer'imi buldum. Erdim muradıma
  • 04-08-2005, 04:10:25
    #23
    Üyeliği durduruldu
    tamam tamam sen boşlama onu bunun için
  • 04-08-2005, 04:11:32
    #24
    Misafir
    kötükedi sütünü içti uyuyo rahatsız etme

    arada bi geliyo veriyom ayarı gidiyo işte naapsın
  • 04-08-2005, 04:12:59
    #25
    Neyse ben makinayı tasıcam. Bu arada eksiforum ii olmus birader.
    Senide es gecmeyelim
    WasGer gorusuruz hayatım.
  • 04-08-2005, 04:14:09
    #26
    Üyeliği durduruldu
    ARKaDaS adlı üyeden alıntı:
    Neyse ben makinayı tasıcam. Bu arada eksiforum ii olmus birader.
    Senide es gecmeyelim
    WasGer gorusuruz hayatım.
    Oops wasGer hepimizin kendine mal etme.. dimi wasGer ?
  • 04-08-2005, 04:16:55
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Beyler çocuk forumu tanıtıyordu yaw ayıp oldu

    Eline sağlık arkadaşım güzel olmuş klima espirisi güzel bende ona benzer bişey düşünüyorum şimdilerde