ek$i forum - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
ek$i forum
28
●
1.610
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Web Siteleri - Site Tanıtımı
ek$i forum
1
2
3
4
04-08-2005, 04:05:38
#19
zeynelkoc
Misafir
muhabbet koyu hayırlı işler gençlik
04-08-2005, 04:07:57
#20
ARKaDaS
ilkay adlı üyeden alıntı:
Erhan işin olmazsa benim için şunu vur diyecektim sana ama yoğunsun biliyorum
Abi arhanx'e bulaşırsam şimdi sevgili(m) wasGer'im kıskanır
Bi ara bakarız.
Saolasın zeyno'cum. Senin isler nasıl gidior. Memlekette havalar nassı ?
04-08-2005, 04:09:11
#21
zeynelkoc
Misafir
havalar baya sıcak
uyku girmedi gözlerime bari ben giriyim dedim r10 a
04-08-2005, 04:10:13
#22
ARKaDaS
Iyi etmissin. Senin kotukedi nerelerde
Ben wasGer'imi buldum. Erdim muradıma
04-08-2005, 04:10:25
#23
ilkay
Üyeliği durduruldu
tamam tamam sen boşlama onu bunun için
04-08-2005, 04:11:32
#24
zeynelkoc
Misafir
kötükedi sütünü içti uyuyo rahatsız etme
arada bi geliyo veriyom ayarı gidiyo işte naapsın
04-08-2005, 04:12:59
#25
ARKaDaS
Neyse ben makinayı tasıcam. Bu arada eksiforum ii olmus birader.
Senide es gecmeyelim
WasGer gorusuruz hayatım.
04-08-2005, 04:14:09
#26
Malatyasporlu
Üyeliği durduruldu
ARKaDaS adlı üyeden alıntı:
Neyse ben makinayı tasıcam. Bu arada eksiforum ii olmus birader.
Senide es gecmeyelim
WasGer gorusuruz hayatım.
Oops wasGer hepimizin kendine mal etme..
dimi wasGer ?
04-08-2005, 04:16:55
#27
ilkay
Üyeliği durduruldu
Beyler çocuk forumu tanıtıyordu yaw ayıp oldu
Eline sağlık arkadaşım güzel olmuş klima espirisi güzel
bende ona benzer bişey düşünüyorum şimdilerde
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler