ARKaDaS adlı üyeden alıntı:
Neyse ben makinayı tasıcam. Bu arada eksiforum ii olmus birader.
Senide es gecmeyelim
WasGer gorusuruz hayatım.
Oops wasGer hepimizin kendine mal etme.. dimi wasGer ?