• 03-01-2011, 21:40:38
    #28
    Üyeliği durduruldu
    Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı olsun ne olursa olsun sonuçta yeni bir proje.r10 içinde eminim açıldığında dışardan bir çok kişi iyinet varken ne gereği var demiştir.

    onun için hayırlı olsun.
    herşey farklılıkta bitiyor tabiki ? diğer webmaster forumlarından Farklı olur Kaliteyi

    her zaman üstte tutarlar ise neden aktif bir webmaster forumu olmasın bence ilk

    farklı adım olarak vBulletin kurmamalarını öneririm.
  • 03-01-2011, 22:56:27
    #29
    Misafir
    bahoztanhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    herşey farklılıkta bitiyor tabiki ? diğer webmaster forumlarından Farklı olur Kaliteyi

    her zaman üstte tutarlar ise neden aktif bir webmaster forumu olmasın bence ilk

    farklı adım olarak vBulletin kurmamalarını öneririm.

    Merhaba,

    Kungiman, ilk olarak SMF kurmayı önerdi ve kurdu ancak genel anlamda bu sistemin gerek tercih edilmemesi gerekse SEO yönünden vBulletin tabanlı forumlardan eksik kalması bizim diğer sistemleri benimsememizi engelledi. Kullandığımız sistem olarak değil, ancak uygulamalarımız bakımından farkımızın olacağından kuşkunuz olmasın.
  • 05-01-2011, 00:55:24
    #30
    vBulletin lisansı satın alınmıştır bunu zaten kimse inkar edemez.Kapanma olasılığı ortadan net olarak kalkmıştır.

    Teşekkürler
  • 05-01-2011, 01:00:13
    #31
    domainler.net
    Kungiman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vBulletin lisansı satın alınmıştır bunu zaten kimse inkar edemez.Kapanma olasılığı ortadan net olarak kalkmıştır.

    Teşekkürler
    vBulletin lisansı tarafımca sağlanmıştır.
    Yolunuz açık olsun, başarılar.
  • 05-01-2011, 01:00:44
    #32
    Misafir
    Kungiman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vBulletin lisansı satın alınmıştır bunu zaten kimse inkar edemez.Kapanma olasılığı ortadan net olarak kalkmıştır.

    Teşekkürler

    Abi, şöyle bir not düşelim de yanlış anlaşılmasın: Başlığı açtığımda lisanslı kurulum gerçekleştirilmişti ancak henüz ödeme-devir işlemi tamamlanmamıştı. Senin de belirttiğin gibi bugünden sonra, forumumuz tamamıyla yasal bir konumdadır ve vBulletin sisteminin yazılımcılarının emeğine, dolaylı yoldan da olsa herhangi bir saygısızlık yapmamaktadır.

    Bu adımla iki günlük bir forum olmayacağımız da umuyorum ki herkes açısından netlik kazanmıştır.
  • 05-01-2011, 01:03:32
    #33
    Zaten lisanslı olarak kullanıma girdik sadece WebDesign ile rakamlarda anlaşamamıştık şuan anlaştık ve ücreti kendisine takdim edildi okadar

    Tabi illaki Lisans ispatımızı şöyle sunabiliriz.

    http://www.vbulletin.com/links.php?l...uters_internet

    ''Web Forumları'' aramasıyla bizleri görebilirler

    ve logomuz yenilendi

  • 06-01-2011, 01:29:33
    #34
    Başarılar
  • 06-01-2011, 02:17:09
    #35
    Misafir
    Mf.Rub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başarılar

    Teşekkürler hocam, beklerim.
  • 06-01-2011, 04:15:45
    #36
    Üyeliği durduruldu
    Güzel yorumlarınız için teşekkürler