Zaten lisanslı olarak kullanıma girdik sadece
WebDesign ile rakamlarda anlaşamamıştık şuan anlaştık ve ücreti kendisine takdim edildi okadar
Tabi illaki Lisans ispatımızı şöyle sunabiliriz.
http://www.vbulletin.com/links.php?l...uters_internet
''Web Forumları'' aramasıyla bizleri görebilirler
ve logomuz yenilendi