Zaten lisanslı olarak kullanıma girdik sadece WebDesign ile rakamlarda anlaşamamıştık şuan anlaştık ve ücreti kendisine takdim edildi okadar

Tabi illaki Lisans ispatımızı şöyle sunabiliriz.

http://www.vbulletin.com/links.php?l...uters_internet

''Web Forumları'' aramasıyla bizleri görebilirler

ve logomuz yenilendi