Kungiman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vBulletin lisansı satın alınmıştır bunu zaten kimse inkar edemez.Kapanma olasılığı ortadan net olarak kalkmıştır.

Teşekkürler

Abi, şöyle bir not düşelim de yanlış anlaşılmasın: Başlığı açtığımda lisanslı kurulum gerçekleştirilmişti ancak henüz ödeme-devir işlemi tamamlanmamıştı. Senin de belirttiğin gibi bugünden sonra, forumumuz tamamıyla yasal bir konumdadır ve vBulletin sisteminin yazılımcılarının emeğine, dolaylı yoldan da olsa herhangi bir saygısızlık yapmamaktadır.

Bu adımla iki günlük bir forum olmayacağımız da umuyorum ki herkes açısından netlik kazanmıştır.