• 02-08-2005, 15:53:22
    #10
    Misafir
    tasarımı ben yapmadım hazır template kullandım ama script benim.. bune göre eleştiriniz..
  • 02-08-2005, 15:59:42
    #11
    Üyeliği durduruldu
    arhanx adlı üyeden alıntı:
    Html Kodunu Sitesine Koymayanların 3 günde içinde kayıtları silinecektir.

    Html Kodu: <a href="http://www.arhanx.com">Kaliteli Siteler </a>
    felaket

    tasarımı değiş bence
  • 02-08-2005, 16:04:21
    #12
    Misafir
    ok deişcem zaten
  • 02-08-2005, 16:32:18
    #13
    Üyeliği durduruldu
    arhanx adlı üyeden alıntı:
    script benim..
    kaç satırı senin?
    ben diğer satırların kime ait olduğunu biliyorum

    Arhanx
    Eğer insanlardan eleştiri istiyorsan gelecek her türlü lafa hazırlıklı olmalısın.
  • 02-08-2005, 16:46:33
    #14
    Misafir
    mavidüşler ezbere konuşma hepsini ben yazdım insanlara bk atacağına ilk önce aynaya bak hepsini ben yazdım.. seninle polemiğe girmem.. gel sana yazdıımı ispatlıyım msn:arhanx@hotmail.com
  • 02-08-2005, 17:12:15
    #15
    siten kötü.
    sitelerimi eklemedim.
    düzene soksan orn : iyki.com gibi bişiler yap
  • 02-08-2005, 18:20:39
    #16
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar sakin olalım ufak bir konuyu büyütmeye gerek yok
  • 02-08-2005, 18:41:52
    #17
    Misafir
    font u değiştir bence cok büyük.
  • 02-08-2005, 18:48:28
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    arhanx hocam akşam bi konuşalım şunu tasarımını