• 25-08-2010, 17:49:46
    #10
    amacdizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    wordpress olmasın özel bir script yaptır. bir de boş siteye bakmak hiç keyif vermiyor.
    Haklısın site boş ama dolunca siyasi içerikler vs. olacak burada yayınlayamam diye şimdiden yayınlamak istedim...

    Bu arada birçok sitemde wp kullanıyorum çok memnunum uygun bir tema ile wp'yi istediğin konuma getirebilirsin (Senin wp olmasın demendeki amaç neydi acaba?)
  • 25-08-2010, 17:58:59
    #11
    Site amacı ile tasarım uyumlu değil bu temayı da kullanmayanı dövüyorlar galiba

    Biraz iğneleyici yazılar yazarsan çayda limon tadını hissettirebilirsin.
  • 25-08-2010, 17:59:52
    #12
    Silvers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sitenin içeriği ne olacak ve neden Popho Temasının v2 Sürümü v3 Sürümü çıktı
    3 Sürümünün wordpress'i çıkmadı blogger versiyonu çıktı benmi yanlış biliyorum yoksa ? Bu arada siteniz hayırlı olsun
  • 25-08-2010, 18:07:01
    #13
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    tasarım oldukça sade ve gözü yormayan cinsden hayırlı olur inşallah
  • 25-08-2010, 18:11:34
    #14
    isim guzel logo fikir guzel fakat renkler soluk biraz daha canlılık katarsan çok güzel olur.
  • 25-08-2010, 19:06:54
    #15
    tekil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Site amacı ile tasarım uyumlu değil bu temayı da kullanmayanı dövüyorlar galiba

    Biraz iğneleyici yazılar yazarsan çayda limon tadını hissettirebilirsin.
    Ben öyle olduğunu düşünmüyorum. Logo vs. yenileyeceğim... Popho V2 teması gerçekten güzel, gözü yormayan ama kendisini çok güzel gösteren bir tema... Birçok tema düşündüm en uygun olarak bunu buldum ve seçtim yapacağım değişiklikler ile daha iyi olacağını düşünüyorum.

    İgneleyici yazılar gelecek yavaş yavaş

    Yorumun için teşekkürler


    Balamir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 Sürümünün wordpress'i çıkmadı blogger versiyonu çıktı benmi yanlış biliyorum yoksa ? Bu arada siteniz hayırlı olsun
    Popho V3'e ayrıntılı bakmadım.. Teşekkür ederim

    miraged adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tasarım oldukça sade ve gözü yormayan cinsden hayırlı olur inşallah
    Teşekkür ederim

    JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    isim guzel logo fikir guzel fakat renkler soluk biraz daha canlılık katarsan çok güzel olur.
    Haklısın biraz önce baktım öyle... PSD'den logonun tasarımını yaparken soluklaştırmıştım biraz bundan dolayı sitede soluk görünüyor en kısa zamanda logoyu yenileyeceğim teşekkür ederim