• 25-08-2010, 15:44:27
    #1
    Arkadaşlar yeni bir site açtım... Özellikle tasarım konusunda fikirlenizi bekliyorum, şimdilik yazı yazmaya başladım, tasarımı tamamlayınca başlayacağım (popho V2 kullnıyorum) birazcık edit yaptım...

    http://www.limonlucay.com/

    Bu sitede yazmak isteyipte diğer sitelerimde yazamadığım görüşlerimi yazacağım. Genelde güncel ve siyasi konularla ilgili...

    Teşekkür ederim.
  • 25-08-2010, 16:00:34
    #2
    Üyeliği durduruldu
    hayırlı olsun.logo güzel olmuş.
  • 25-08-2010, 16:14:07
    #3
    jekymark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı olsun.logo güzel olmuş.
    Teşekkürler
  • 25-08-2010, 16:16:36
    #4
    Sitenin içeriği ne olacak ve neden Popho Temasının v2 Sürümü v3 Sürümü çıktı
  • 25-08-2010, 16:25:33
    #5
    Silvers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sitenin içeriği ne olacak ve neden Popho Temasının v2 Sürümü v3 Sürümü çıktı
    V3 fazla hoşuma gitmedi sitenin içeriği dediğim gibi diğer sitelerimde yazamadığım güncel ve siyasi içerikli konuları yazacağım... Bazı kesimlere sert çıkabilirim onlar için bu yorumlar limon tadında olacak bu nedenle de limonlucay koydum adını
  • 25-08-2010, 16:28:54
    #6
    Hayırlısı olsun az grafik desteklemelerle güzel bir tema elde edebilirsiniz.
  • 25-08-2010, 16:43:26
    #7
    Şu an yoğunluktan dolayı fazla ilgilenemedim, sitenin tasarımını çok daha iyi hale getireceğim inşallah
  • 25-08-2010, 17:41:46
    #8
    hayırlı olsun hocam.
  • 25-08-2010, 17:44:41
    #9
    wordpress olmasın özel bir script yaptır. bir de boş siteye bakmak hiç keyif vermiyor.