Arkadaşlar yeni bir site açtım... Özellikle tasarım konusunda fikirlenizi bekliyorum, şimdilik yazı yazmaya başladım, tasarımı tamamlayınca başlayacağım (popho V2 kullnıyorum) birazcık edit yaptım...
http://www.limonlucay.com/
Bu sitede yazmak isteyipte diğer sitelerimde yazamadığım görüşlerimi yazacağım. Genelde güncel ve siyasi konularla ilgili...
Teşekkür ederim.
limonlucay.com açıldı
14
●662
- 25-08-2010, 16:25:33V3 fazla hoşuma gitmediSilvers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sitenin içeriği dediğim gibi diğer sitelerimde yazamadığım güncel ve siyasi içerikli konuları yazacağım... Bazı kesimlere sert çıkabilirim
onlar için bu yorumlar limon tadında olacak bu nedenle de limonlucay koydum adını
- 25-08-2010, 17:44:41wordpress olmasın
özel bir script yaptır. bir de boş siteye bakmak hiç keyif vermiyor.
v3 Sürümü çıktı
özel bir script yaptır. bir de boş siteye bakmak hiç keyif vermiyor.