tekil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Site amacı ile tasarım uyumlu değil bu temayı da kullanmayanı dövüyorlar galiba

Biraz iğneleyici yazılar yazarsan çayda limon tadını hissettirebilirsin.
Ben öyle olduğunu düşünmüyorum. Logo vs. yenileyeceğim... Popho V2 teması gerçekten güzel, gözü yormayan ama kendisini çok güzel gösteren bir tema... Birçok tema düşündüm en uygun olarak bunu buldum ve seçtim yapacağım değişiklikler ile daha iyi olacağını düşünüyorum.

İgneleyici yazılar gelecek yavaş yavaş

Yorumun için teşekkürler


Balamir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 Sürümünün wordpress'i çıkmadı blogger versiyonu çıktı benmi yanlış biliyorum yoksa ? Bu arada siteniz hayırlı olsun
Popho V3'e ayrıntılı bakmadım.. Teşekkür ederim

miraged adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tasarım oldukça sade ve gözü yormayan cinsden hayırlı olur inşallah
Teşekkür ederim

JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
isim guzel logo fikir guzel fakat renkler soluk biraz daha canlılık katarsan çok güzel olur.
Haklısın biraz önce baktım öyle... PSD'den logonun tasarımını yaparken soluklaştırmıştım biraz bundan dolayı sitede soluk görünüyor en kısa zamanda logoyu yenileyeceğim teşekkür ederim