• 31-07-2007, 00:53:20
    #1
    Rsd Team yani Real Script Developer Team... Rsdt.Net --- RSD Team - vBulletin

    Amacımız kişilerin arayıpta bulamadığı yada isteklerine ulaşamadığı anlarda istedikleri script ihtiyaçlarını ücretli yada ücretsiz karşılamak. Rsdt nin asıl amacı kişilere hizmet ve takımda olan kişilerin elinden geldiği kadar yardım severliğidir. Her türlü sistem (script) genelde php tabanlı olanlarda desteğimizi verebildiğimiz kadar veriyoruz...

    Yaptığımız ve yapacağımız işler....

    1 - Betik çalışmalar . ( Türkçeleştirme, geliştirme, güncelleme )

    2 - Tanıtım, araştırma, ve ilan etme.

    3 - Tema (template) çalışmaları. ( hazır temalar, sistemlere uygun temalar,)

    Bütün bu çalışmalarımız neticesinde takım olarak aldığımız kararlar doğrultusunda bir kaç büyük projelere adımızı yazdırmak istiyoruz. Bunlardan bazıları fikir çalması olmaması için gizli tutulmaktadır. Ama bir kaçı aşşağıda verdiğimi şekildedir.

    1 - Kısa süre içinde Türkiye'nin En büyük profosyonel Script portalını açmak.

    2 - Phpbb3 forum sistemi için phpbb3 modifikasyon portalı.

    ve diğer (gizli) hizmetler....

    Rsd Team olarak bizim hiç bir üyemizden karşılık beklemeden bu hizmeti yaptığımızı bilmenizi isteriz. (ücretli istekler hariç) ve kendimizi bazı alanlarda yetersiz gördüğümüz için bizimle beraber çalışacak takım arkadaşları arıyoruz.

    Rsdt.Net --- RSD Team - vBulletin Rsd Team Farklılık Yaratır....
  • 01-08-2007, 01:59:01
    #2
    Eeee kimse yorum yapmayacakmı

    Şaka bir yana paylaşmayı gerçekten sevdiğim içni böyle bir site açtım. Yani Her türlü görüşe ve eleştiriğe açığız.
  • 01-08-2007, 03:35:50
    #3
    Yorum yazarak önünü kesmek istemediler belki.
  • 01-08-2007, 06:26:49
    #4
    Üyeliği durduruldu
    madem script developer teamdı bu ben sizden siteniz için özel bi script beklerim mesela. bu forum dediklerinizle örtüşmemiş. madem insanların sizden ücretli hizmet almasını istiyorsunuz onları etkilemeniz gerek
  • 01-08-2007, 10:59:19
    #5
    İlk mesajımda da belirttim yapacağımız işler var. Ama bunların bazılarını açıklayamam. Ama şöyle diyebilirim. Biz opensource çalışıyoruz. Yapacağımız işler GPL yada Creative Commons Lisanslı olacak. Sadece kişilerin özel istekleri ücretli yapılacak. Ayrıca biz sadece Türkiye içi çalışmıyoruz dünya genelinde siteler açmayı planlıyoruz. Ki şuanda çıkacak olana İngilizce + Fransızca + Almanca dillerinde olacak ve şuanda projemiz için dünya genelinden geliştiriciler ve programcılar topluyoruz. Yani bahsettiğimiz ufak çaplı bir proje değil. Umarız önümüz açık olur ve beklediğimiz ilgiyi görebiliriz.

    Saygılar....

    Alexis'e Not: Alexis sana canverden özel mesaj atmıştım hack konusu ile ilgili yakusha'ya yetişemedim oradan login olamıyorum. Yani bilgilerim değiştirilmiş çoktan. Sen bi Sabriye yada başka birine ulaşıp ilgili şeyi yaparmısın. Teşekkürler...
  • 01-08-2007, 14:20:06
    #6
    Ben değişikliği yapmıştım, şu hack olan mailini bana özelden atabilir misin, ithamlar var, yoksa hakkında yanlış düşünen çok kişi olacak. Senin ağızından e-posta mı atıyorlar ?
  • 01-08-2007, 19:55:21
    #7
    Rsdt daha başlangıç daha çok büyük işler başaracağız inşallah.
  • 01-08-2007, 21:56:18
    #8
    Alexis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben değişikliği yapmıştım, şu hack olan mailini bana özelden atabilir misin, ithamlar var, yoksa hakkında yanlış düşünen çok kişi olacak. Senin ağızından e-posta mı atıyorlar ?
    Özel mesaj attım.