Konu
Rsd Team
01-08-2007, 01:59:01
#2
CrazYHearT
Eeee kimse yorum yapmayacakmı
Şaka bir yana paylaşmayı gerçekten sevdiğim içni böyle bir site açtım. Yani Her türlü görüşe ve eleştiriğe açığız.