İlk mesajımda da belirttim yapacağımız işler var. Ama bunların bazılarını açıklayamam. Ama şöyle diyebilirim. Biz opensource çalışıyoruz. Yapacağımız işler GPL yada Creative Commons Lisanslı olacak. Sadece kişilerin özel istekleri ücretli yapılacak. Ayrıca biz sadece Türkiye içi çalışmıyoruz dünya genelinde siteler açmayı planlıyoruz. Ki şuanda çıkacak olana İngilizce + Fransızca + Almanca dillerinde olacak ve şuanda projemiz için dünya genelinden geliştiriciler ve programcılar topluyoruz. Yani bahsettiğimiz ufak çaplı bir proje değil. Umarız önümüz açık olur ve beklediğimiz ilgiyi görebiliriz.

Saygılar....

Alexis'e Not: Alexis sana canverden özel mesaj atmıştım hack konusu ile ilgili yakusha'ya yetişemedim oradan login olamıyorum. Yani bilgilerim değiştirilmiş çoktan. Sen bi Sabriye yada başka birine ulaşıp ilgili şeyi yaparmısın. Teşekkürler...